2022-05-30 10:17:37

ZAVRŠETAK PROJEKTA IGRA, UČENJE I ČITANJE UZ TERAPIJSKOG PSA

26.5.2022. godine učenici i njihovi mentori bili su u bjelovarskom parku Borik kako bi napravili zadnju aktivnost projekta Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa, zajednički dojmovi rada s terapijskim psom u učionici. Učenici su zaključili da su bili motivirani za rad, da su lakše učili i ponavljali određene sadržaje. Manjima je bilo lijepo kada su sa Lunom vukli uže, crtali Lunu i čitali s njom. Bravo za sve kolegice, njihove učenike i jedan veliki bravo za našu Lunu koja je sve ove satove veselo i sretno odradila s učenicima.

Više o završetku projekta pročitajte pod opširnije

U projektu su sudjelovale I., III., IV., V. osnovna škola Bjelovar 19 razreda, predškolci Igraonice „Petar Preradović“ Bjelovar. Voditeljice projekta su; Nataša Brekalo III. osnovna škola Bjelovar i Nataša Ljubić Klemše I. osnovna škola Bjelovar.

Rezultate projekta su vidljivi na slijedećim stranicama.

eTwinning projekt Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa

Šk. godina: 2021./22.; rujan 2021. – svibanj 2022.

Voditeljica projekta: Nataša Brekalo i Nataša Ljubić Klemše

 

Evaluacija za učenike na kraju projekta Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa

 

Poveznica na Forms obrazac: https://forms.office.com/r/EnyBJ0BCw3

Poveznica na sažetak (odgovore): https://forms.office.com/Pages/AnalysisPage.aspx?AnalyzerToken=ohE3JFC6WgA8By6g46zjz7s19Tf1PWTz&id=FvJamzTGgEurAgyaPQKQkaJ0Qhspaw1Eo0jmQEX9PDtUNDBDNUhXVEpKM0M0TEhZTjZMUzFHOU8zUS4u

Evaluaciju je ispunilo 163 učenika, do datuma 27.5.2022.

Upitnik je anoniman, učenici su u prvom pitanju naveli razred i školu

               75 % učenika odgovorilo je da je Luna pasmine labrador

               95 % učenika odgovorilo je da su se osjećali sretno i zadovoljno na satovima s Lunom

               80 % učenika odgovorilo je da im je na satovima s Lunom bilo više zanimljivo nego na redovnim satovima

               63 % učenika odgovorilo je da im je Lunina prisutnost na satovima pomogla u učenju ili čitanju s razumijevanjem

               90 % učenika odgovorilo je da bi terapijski psi trebali češće sudjelovati u nastavi

               82 % učenika odgovorilo je da su njihova očekivanja s početka projekta potvrđena

               52 % učenika odgovorilo je da je cilj terapijskih pasa i jačanje motivacije i poticanje pozitivnog raspoloženja i opuštanje i razvoj socijalnih vještina

 

 

Tekstualni odgovori na pitanja:

•             br. 2: Obzirom na njezinu ulogu, Luna je ________________ pas

•             većina učenika odgovorila je da je Luna terapijski pas

 

 

•             br. 7: Napiši u čemu ti je još Luna pomogla, što ti je bilo korisno ili zanimljivo što si naučio/naučila na satovima s Lunom

 

Zaključak:

95 % učenika zaključuje da su se na satovima s terapijskim psom Lunom osjećali sretno i zadovoljno. Veliki postotak učenika (80 %) zaključuje da im je na satovima s terapijskim psom Lunom bilo više zanimljivo nego na nastavnim satovima bez terapijskog psa. Prisutnost terapijskog psa Lune na školskim satovima velikom je broju učenika (63 %) pomogla u učenju ili čitanju s razumijevanjem.

90 % učenika zaključuje da bi terapijski psi trebali češće dolaziti učenicima na školske satove i sudjelovati u nastavi.

Veliki postotak učenika (82 %) zaključuje da su njihova očekivanja koja su imali na početku projekta potvrđena i da je projekt realizirao njihova očekivanja. 52 % učenika točno je zaključilo da su ciljevi posjeta terapijskih pasa odgojno-obrazovnih ustanovama i jačanje motivacije kod učenika, poticanje pozitivnog raspoloženja, opuštanje i razvoj socijalnih vještina, a ne samo jedno od toga.

 


III. Osnovna škola Bjelovar