Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Naša škola već dvije godine za redom sudjeluje u projektu Školski vrt. Izgrađene su četiri povišene gredice na kojima su učenici uzgajali luk, paradajz, paprike, bob, grašak, rotkvicu, blitvu… Učenici su tijekom godine plijevili korov, zalijevali biljke i ubirali plodove. Prvu gredicu održava učiteljica Nataša Brekalo sa svojim 2.c. Oni na svojoj gredici brinu o ljekovitom bilju. Drugu održava učiteljica iz biologije Nina Verčević sa svojim grupama učenika - EKO mravci. Na toj gredici zasađeno je šumsko bilje i izgradili su hotel za kukce. Mravci znanstvenici, učenici od petog do osmog razreda, obrađivali su dvije gredice uz pomoć učiteljice Vanje Čučković Makar. Ona je svoju grupu učenika naučila da razlikuju sjemenje različitih biljaka ( voća i povrća). Napravili su pano na kojem su sjedinili sve što su naučili uz malu pomoć učiteljice Vanje. Ono što su uzgojili, učiteljica im je dala da odnesu kući kako bi i njihovi ukućani kušali proizvode truda i rada svoje djece. Rajčice nisu uspjele dozrjeti, ali je učiteljica Vanja od njih napravila pinđur i u malim teglicama podijelila ih svojim učenicima. U vrtu se radi povremeno ovisno o vremenskim uvjetima. Mravci znanstvenici u vrt su postavili i vodenicu od plastične boce.
Fotografije pogledajte pod Opširnije.