Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Mi smo učenici 3. c razreda III. osnovne škole Bjelovar. Volimo našu učionicu u kojoj s veseljem uređujemo panoe i uzgajamo cvijeće. Projektu Moja kreativna i zabavna učionica priključili smo se jer želimo još bolje, ljepše i kreativnije urediti našu učionicu i s uživanjem boraviti u njoj. U razredu nas ima dvadeset, a kroz projektne aktivnosti vodit će nas naša učiteljica Suzana Turković i psihologinja Mirjana Skukan.
10. rujna obilježili smo Hrvatski olimpijski dan. Učenici su pogledali prezentaciju uz koju su razgovarali o važnosti sporta za zdravlje, upoznali su hrvatske sportaše koji su osvajali medalje na olimpijskim igrama. U razredu se razgovaralo o olimpijskim i paraolimpijskim igrama. Učenici su navodili sportove u kojima je sportski rekvizit lopta, a potom su crtali lopte upotrijebivši pri tome maštu i kreativnost. Dan posvećen olimpijskim igrama učenici su završili s igrama. Na školskom igralištu, nakon vježbi oblikovanja, zaigrali su nekoliko zanimljivih igara: Igra spretnosti s rukama i nogama, Križić-kružić s krpicama i Papir, škare, dijamant s obručima. Učenici su bili oduševljeni igrama, bodrili su jedni druge i veselili se pobjedi. U igrama su s učenicima uživale psihologinja Mirjana Skukan i učiteljica Suzana Turković.
29.rujna obilježavamo Dan grada Bjelovara pa smo našem gradu za rođendan odlučili pokloniti novi grb i pokoju razglednicu. Glavni motiv naših grbova glazbeni je paviljon koji krasi središnji dio najlješeg parka u gradu, a stručnjaci kažu i u čitavoj Hrvatskoj.
U okviru eTwinning projekta „ Moja kreativna i zabavna učionica“ učenici 3.c razreda III.OŠ Bjelovar uređivali su tematski pano na temu „Dan grada“. U mnoštvu kreativnih i zanimljivijih radova učiteljica Suzana Turković i psihologinja Mirjana Skukan odabrale su nekoliko i poslale na natječaj koji je raspisalo Društvo Naša Djeca Bjelovar uz potporu Grada Bjelovara i Dječjeg gradskog vijeća grada Bjelovara. Natječaj je imao za cilj poticati maštu i kreativnost učenika, razvijati njihove likovne vještine te ih poticati na istraživanje o povijesnim i kulturnim vrednotama grada Bjelovara, uz naglasak na prepoznatljivi paviljon. Tema dječjega grba je bio Paviljon viđen očima djeteta i u mašti djeteta. Na likovni natječaj Grb grada Bjelovara pristiglo je 97 likovnih radova, Povjerenstvo je odabralo najbolje radove i dodijelilo nagrade i pohvale u nekoliko kategorija.
U kategoriji Razredna nastava 1. nagradu za svoju ideju grba grada Bjelovara osvojila je naša Lea Markovinović.
U petak, 18. listopada 2021. učenici 3.c razreda u svom razredu obilježili su Dan kravate. Svi učenici su donijeli kravate, razgledali su dizajn i uzorke na kravatama, a saznali su i što je manžeta. Uz upute i demonstraciju učiteljice učenici su učili vezati kravatu. Čitali su obavijesni tekst Kako je nastala kravata i bilježili važne podatke iz teksta. Učenici su se okušali u vještini origamija, uz pomoć psihologinje u tehnici origamija od papira su izradili kravatu. Svaki učenik je svoju kravatu oslikao uzorkom koji je sam osmislio. Zanimljive i maštovite učeničke kravate psihologinja je izložila u svome uredu. Učenici su se bavili i istraživanjem, dobili su zadatak na internetu pronaći podatke o najvećoj kravati koja je napravljena i izložena u Hrvatskoj. Dan kravata u 3.c razredu prošao je zanimljivo, ali i pomalo svečano, baš kako dolikuje kravati.
Prihvatili smo ORIGAMI IZAZOV i izradili vesele straničnike za knjige
Na vratima naše učionice svakoga dana dobrodošlicu nam poželi gospođa Jesenka.
Na nastavi Prirode i društva proučavamo stanja i svostva vode. Zaključili smo da je voda otapalo, promatrali kako se zagrijavanjem mijenja stanje vode. Temperaturu vode smo mjerili termometrom i promatrali što nastaje hlađenjem vodene pare. Iskustveno učene je zabavno i korisno.
U tehnici grataža učenici su izrađivali vukovarski vodotoranj, a u tehnici monotipije golubicu mira. Radovima smo uredili školski i razredni pano, a naše radove posvetili smo gradu heroju, Vukovaru.
Društvena igra Igrograd nastala je zajedničkim radom učenika, učiteljice i psihologinje.Igra sadrži pitanja vezana uz dječja prava, igru, emocije i prihvaćanje. Igra pruža učenicima mogućnost učenja o dječjim pravima, zajedničkog odlučivanja, prihvaćanja i uvažavanja tuđega mišljenja i otvara mogućnost za razgovor s djecom o temama kao što su tolerancija, nasilje, uvažavanje.
Učiteljica Suzana i psihologinja Mirjana izradile su za učenike 3.c ADVENTSKI KALENDAR čije su prozorčiće učenici svakodnevno otvarali. Kalendar je skrivao zadatke, a uspješno rješenje zadataka vodilo bi učenike do „blaga“ koja su vrijedno sakupljali tijekom čitavog prosinca.
https://adventmyfriend.com/165389/34401b05fc/
U isčekivanju snijega i prvih pravih pahulja naučili smo izrađivati DIGITALNE PAHULJICE.
Posebno smo se veselili sudjelovanju u BLAGDANSKOM IZAZOVU tijekom kojeg smo upoznali učenike 3.b razreda OŠ Čazma i njihovu učiteljicu Anitu Mikulandru. Učenici iz nama susjednog grada Čazme razveselili su nas svojom čestitkom i poklonima od kojih nas je najviše impresionirao Orašar kojeg su sami izradili. I mi smo se potrudili i našim novim prijateljima poslali čestitku sa najljepšim željama kao i društvenu igru IGROGRAD koju smo sami izradili.
Da naša suradnja ne bi ostala samo na razmjeni poklona odlučili smo se i upoznati putem video poziva što smo i učinili 22.prosinca. Kratko druženje završili smo kako i dolikuje predblagdanskoj atmosferi zajedničkom pjesmom.
Zajedništvo, obitelj, toplina doma i miris finih kolača asocijacije su koje vezujemo uz predblagdanske dane. Tijekom čitavog prosinca duh Božića prenijeli smo i u našu učionicu, a posljednji dan nastave odlučiti i ispeći fine čokoladne muffine. Uživali smo u okusima i mirisima koji su ispunili našu učionicu ali i zajedništvu i toplini naše razredne obitelji.
Zimskom ugođaju u našoj školi i učionici doprinijeli su radovi učenika 3. c razreda. Digitalnim pahuljicama okitila se gospođa Zima koje se smjestila na vratima učionice. Školski pano ukrašavaju čarobna stabla izrađena od aluminijske folije.
U ponedjeljak, 10. siječnja 2022. u 3.c razredu III. osnovne škole Bjelovar bilo je veselo i nasmijano. Naime, učenici su obilježili Dan smijeha. Razgovarali su o tome smiju li se više djeca ili odrasli i odmah zaključili da se puno više smiju djeca, što je i dokazano. Uz prezentaciju naučili su koje su sve dobrobiti smijeha, a potom su čitali i tumačili izreke o smijehu poznatih osoba. Najveselije je bilo kada su, uz digitalnu igru, radili razne smiješne zadatke kojima su nasmijavali razred. Učenici su dobili i istraživački zadatak, trebaju istražiti tko se u njihovoj obitelji najviše smije i koji su najčešći razlozi smijeha. Bit će veselo i na prezentaciji učeničkih istraživanja.
Učenici 3. c razreda III. osnovne škole Bjelovar vole životinje i rado brinu o njima. U zimskom periodu od recikliranih materijala (plastične boce) izradili su hranilice za ptice. Hranilice su napunili sjemenjem i postavili na grane drveća. Ptičice, dobro došle i dobar vam tek!
U suradnji sa školskom knjižničarkom Margaretom Popčević učenici 3.c razreda u prostoru knjižnice obilježili su Dan sigurnijeg interneta. Uz prezentaciju učenici su razgovarali u kojim situacijama, pomoću kojih uređaja i koliko vremena dnevno se služe internetom. Upoznali su se s internetskim bontonom i iznosili svoja razmišljanja vezana uz ponašanje na društvenim mrežama te zaključili s koliko godina ih smiju koristiti. Na kraju sata posvećenoga sigurnosti na internetu učenici su odigrali dva Kahoot! kviza kako bi provjerili koliko su zapamtili sadržaje o kojima su razgovarali.
Utorak, 1. veljače 2022. učenici su u razredu proveli pod maskama. Malo smo čitali, malo pjevali, a najviše se zabavljali i častili se krafnama. Baš je bilo veselo i zabavno u 3. c razredu III. osnovne škole Bjelovar!
U ožujku učenici 3. c razreda III. osnovne škole obilježili su u razredu Dan žena i Dan očeva. Prisjetili su se zašto se obilježavaju ti dani, čitali pjesme o majkama i očevima te davali prijedloge kako mogu kod kuće obilježiti dane važne za njihove majke, sestre, bake i očeve. Izradili su i zanimljive čestitke i njima usrećili svoje najdraže.
Vrata naše učionice posjetila je nova gospođa – gospođa Vesna. Ona je na krilima leptira u naš razred donijela raskoš proljetnih boja.
U hol naše škole dolepršali su leptiri i unijeli puno veselja i radosti u školski prostor. Leptire su učenici izrađivali od kolaža, a krila su ukrašavali prema promatranju i mašti. Leptiri su sletjeli na cvjetnu livadu naslikanu pastelama i kolažem.
Učenici 3.c razreda pobrinuli su se da proljeće osim u njihovu učionicu i hodnike škole stigne i u ured psihologinje. Izradom leptira i cvijeća od kolaž papira ukrasili su prozore ureda koji su sada razigrani i veseli - baš kako i priliči proljeću.
Povodom Majčinoga dana u svibnju učenici 3.c razreda III. osnovne škole Bjelovar su čitali priču i opisivali svoju mamu. O mami su napisali stihove i napisali ih u čestitke koje su izradili za svoje mame.
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 2. do 8. svibnja 2022. održani su 5. Dani medijske pismenosti.
3.c III. osnovne škole Bjelovar uključio se u ovu manifestaciju radionicom „Videoigre– igra i /ili zabava“ . Učenici su prvo navodili svoje omiljene video igre, njihov sadržaj i zašto vole baš te igre. Nakon toga su odigrali nekoliko edukativnih video igara te zaključivali po čemu se te igre razlikuju od onih koje oni preferiraju. Podijeljeni u skupine raspravljali su o prednostima i nedostacima videoigara te svoje zaključke prezentirali u obliku plakata.
Svoju iznimnu kreativnost učenici su pokazali osmišljavajući svoje videoigre i glavne junake tih igara, a sve smo ih sakupili u Wakelt kolekciji:
Kroz projekt „Moja kreativna i zabavna učionica“ čitave smo godine učili, kreativno se izražavali, uređivali svoju učionicu i školu i u svemu tome silno se zabavljali i uživali. Svoje mišljenje o projektu iskazali smo ispunjavajući evaluacijske upitnike što je naša posljednja ovogodišnja aktivnost u ovom projektu.