Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
S veseljem smo se pridružili projektu Igrom do znanja i zabave 2 jer volimo igru u školi i izvan škole. Mi smo učenici 3. c razreda III. osnovne škole Bjelovar. U razredu nas ima dvadeset, a u osmišljavanju i provođenju igara pomagat će nam naša razredna učiteljica Suzana Turković i psihologinja Mirjana Skukan. Vjerujemo da ćemo od rujna do lipnja igrati razne igre koje će nam pomoći u učenju, a usput ćemo se i dobro zabaviti.
Nizom aktivnosti obilježili smo 10. rujna Hrvatski olimpijski dan. Pogledali smo prezentaciju te razgovarali o važnosti sporta za zdravlje, prisjetili se hrvatskih sportaša koji su osvajali medalje na olimpijskim igrama. U razredu se razgovaralo o olimpijskim i paraolimpijskim igrama, a i crtali smo lopte upotrijebivši pri tome maštu i kreativnost. Dan posvećen olimpijskim igrama završili smo na najbolji mogući način- IGROM. Na školskom igralištu zaigrali smo nekoliko zanimljivih igara: Igra spretnosti s rukama i nogama, Križić-kružić s krpicama i Papir, škare, dijamant s obručima. Fotografije i kratak video pokazuju koliko smo uživali u ovom danu
https://www.youtube.com/watch?v=icb7mxoR_e0
Jedan od projektnih zadataka koji smo izvršili u listopadu bila je izrada maskote projekta od recikliranih materijala. Model za izradu maskote bila nam je Helena, a ime NOVINKA dodjelio joj je Vito (svi smo se složili s njegovim prijedlogom).Novinku smo izradili od novinskog papira, starih čepova i malo vune. Naša reciklirana prijateljica ove će školske godine biti gost u 3.c razredu i pomno pratiti sve naše aktivnosti vezane uz projekt.
Osmislili smo i slogan projekta (autorica slogana je Zara):
KOCKICU BACI, U IGRU SE UZ UČENJE I ZABAVU UBACI!
Kockica je bačena, a mi jedva čekamo nove projektne aktivnosti !
Kao što i sam naziv ovog projekta kaže kroz igru i zabavu razvijemo brojne naše vještine i usvajamo nova znanja. Izrađujući neobične tvorevine razvijali smo prvenstveno našu kreativnost ali i učili pisati priče i ono što je možda najbitnije učili kako surađivati, uvažavati tuđe ideje i biti dio tima. Zadatak koji su osmislile naše učiteljica i psihologinja bio je da od recikliranog materijala izradimo neku neobičnu tvorevinu i o njoj napišemo priču. U kreativnoj radionici 3. c nastala su tako dva bajkovita dvorca i dvije prekrasne princeze koje žive u njima. Veselimo se slijedećem kreativnom zadatku!
U četvrtak, 2. prosinca 2021.godine 3. c razred uključio se u manifestaciju „Večer matematike“. Iznenadili smo se koliko matematika može zabavna i kako je kroz igru nekako puno „lakša“. Učiteljica Suzana i psihologinja Mirjana pripremile su za nas nekoliko novih, zanimljivih igara pomoću kojih smo ponovili osnovne računske operacije, naučili nešto novo i odlično se zabavili.
Prvog dana prosinca započeli smo našu POTRAGU ZA ADVENTSKIM BLAGOM. Svaki dan učenici su otvorili jedan prozorčić adventskog kalendara i ugledali zadak (zagonetku, matematički problem, križaljku…) koji su trebali riješiti. Rješenje zadatka dovelo ih je do „iznenađenja“ koja su vrijedno skupljali tijekom čitavog mjeseca. Osim bombona koje su svakodnevno pronalazili na tajnim mjestima učenici su pronašli i brašno, kakao, šećer, jaja …i mudro zaključili da im učiteljica Suzana i psihologinja spremaju još neko iznenađenje. Posljednji dan nastave, 23. prosinca , na našem adventskom prozorčiću pojavio se recept za ukusne muffine koje smo zajedno izradili i uz pomoć naših teta kuharica ispekli u školskoj kuhinji. Na kraju smo jednoglasno zaključili da se ovako ukusni kolačići mogu izraditi jedino ako u njih osim osnovnih sastojaka dodamo puno ljubavi, veselja i zajedništva, a to 3.c ne nedostaje.
Autorice projekta „Igrom do znanja i zabave 2“ osmislile su igru POKVARENI BOŽIĆNI TELEFON u koju smo se i mi uključili. Sudionici projekta podijeljeni su u skupine, a zadatak prve škole/razreda bio je da neku božićnu poruku prenesu slijedećem u skupini i tako redom. Mi smo poruku dobili iz OŠ Milana Langa i njihove učiteljice Zvjezdane Milović, a istu smo poruku u drugačijem obliku poslali u Makarsku učenicima OŠ oca Petra Perice i učiteljici Lidiji Ivanišević.
Božićno vrijeme je vrijeme kada možda i više nego ostale dane u godini mislimo na druge i razmišljamo o važnosti zajedništva i suosjećanja. Sjetimo se onih koji možda u ovom trenutku nemaju dovoljno ljubavi, pažnje ili ne mogu zadovoljiti neke osnovne životne potrebe. Zbog toga su se učenici 3.c razreda ove godine odlučili odreći malo svojih slatkiša i pokloniti ih djeci smještenoj u Sigurnoj kući u Bjelovaru i na taj im način pokazati da mislimo da njih. Slatki paket i čestitku koju smo im izradili predali smo voditeljici sigurne kuće gđi. Iskrici Strčić.
U suradnji sa školskom knjižničarkom Margaretom Popčević učenici 3. c razreda u prostoru knjižnice obilježili su Dan sigurnijeg interneta. Uz prezentaciju učenici su razgovarali u kojim situacijama, pomoću kojih uređaja i koliko vremena dnevno se služe internetom. Upoznali su se s internetskim bontonom i iznosili svoja razmišljanja vezana uz ponašanje na društvenim mrežama te zaključili s koliko godina ih smiju koristiti. Na kraju sata posvećenoga sigurnosti na internetu učenici su odigrali dva Kahoot! kviza kako bi provjerili koliko su zapamtili sadržaje o kojima su razgovarali.
17. veljače učenici 3.c razreda, njihova učiteljica Suzana i psihologinja Mirjana obilježili su 15. Tjedan psihologije. Cilj je ove manifestacije promocija psihologije kao struke pa su učenici sa psihologinjom razgovarali o tome čime se sve bave psiholozi i što radi psihologinja u školi. Zajedno smo zaključili da se psiholozi bave ljudskim ponašanjem, emocijama i mislima, a za sve te procese je bitan mozak. Zbog toga smo odlučili naučiti različite, neobične igre kojima možemo vježbati naš mozak.
Dnevnik Pauline P., roman književnice Sanje Polak osvojio je simpatije učenika 3. c razreda III. osnovne škole Bjelovar. U mnogim Paulininim zgodama i nezgodama učenici su pronašli svoje zgode i nezgode i zato su, kažu, uživali u čitanju. Nije im bilo nimalo teško sastaviti kvizove za rješavanje u razredu. Našlo se tu raznih kvizova: pitanja na karticama, ilustrirani kvizovi, digitalni kvizovi. Učenici su u skupinama rješavali kvizove koje su osmislili i dobro se zabavljali. Lijepo je znati da lektira može biti zabavna.
O starim zaboravljenim igrama razgovarali smo sa našim roditeljima, bakama i djedovima. Svaku smo igru opisali, ilustrirani i na kraju, naravno, odigrali. Rezultat ovog našeg malog projekta je razredna e-knjiga STARE ZABORAVLJENE IGRE
https://read.bookcreator.com/vtnMt5eTo0dUap6iLTUtxKLVt312/0MTKnZxdSOWxclPUaP-yUQ
Uz Dan darovitosti koji obilježavamo 15.ožujka odigrali smo nekoliko igara za poticanje koncentracije i pažnje. Bile su to već svima poznate igre poput križić- kružić, nastavi niz i vješala ali smo ih ovaj puta odigrali na malo drugačiji način, onako kako učenici danas jako vole- online.
Osim uobičajenim priprema za Uskrs koje provodimo svake godine u našem razrednom odjelu potaknuti eTwinning projektom „Igrom do znanja i zabave 2“ ove smo godine krenuli u potragu za USKRSNIM BLAGOM. Učiteljica Suzana i psihologinja Mirjana osmislile su zanimljive zadatke čije nas je rješenje dovelo do mjesta gdje su skrivena čokoladna jaja. Ovu potragu provodili smo u parovima, a osim jaja točno rješenje nas je dovelo do jednog slova. Na kraju smo timski i međusobnom suradnjom posložili slova i poželjeli svima SRETAN USKRS!
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 2. do 8. svibnja 2022. održani su 5. Dani medijske pismenosti.
3.c III. osnovne škole Bjelovar uključio se u ovu manifestaciju radionicom „Videoigre– igra i /ili zabava“ . Učenici su prvo navodili svoje omiljene video igre, njihov sadržaj i zašto vole baš te igre. Nakon toga su odigrali nekoliko edukativnih video igara te zaključivali po čemu se te igre razlikuju od onih koje oni preferiraju. Podijeljeni u skupine raspravljali su o prednostima i nedostacima videoigara te svoje zaključke prezentirali u obliku plakata. Svoju iznimnu kreativnost pokazali su osmišljavajući svoje videoigre i glavne junake tih igara.
Odradili smo i posljednji projektni zadatak. Omiljene igre učenika 3. c razreda koje smo igrali tijekom čitavog ovog projekta sakupili smo u jednoj Wakelet kolekciji:
Projekt „Igrom do znanja i zabave 2“ nakon provedenih brojnih aktivnosti završili smo ispunjavanje evaluacijskog upitnika. Nadamo se ponovnom druženju i iduće školske godine !