Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Mi smo 7.a III. osnovne škole Bjelovar. U razredu nas je 26-ero (10 dječaka i 16 djevojaka) i volimo sport, vožnju biciklom, druženje, igranje igrica i spavanje. Veseli smo i nasmijani, ponekad nestašni što najbolje znaju naša razrednica Martina i psihologinja Mirjana koje će nas i voditi kroz ovaj projekt.
Na početku projekta razrednica i psihologinja su nas upoznali sa ciljevima i aktivnostima projekta, ispunili smo anketu te zajedno osmislili naš logo projekta.
Razgovor o našim razlikama i predstavljanje kroz simbole potaknuli su nas na izrdau našeg projektnog plakata.
U studenom smo obilježili Međunarodni dan dječjih prava i sudjelovali na 13. Festivalu prava djece. Razgovarali smo o dječjim pravima, odigrali kviz na ovu temu te u suradnji sa nastavnikom Likovne kulture izrađivali stripove o različitim dječjim pravima.
Suradnja sa partnerima važan je dio ovog projekta. Slova T i F naš su doprinos ispisivanju imena projekta.
Autorice projekta Marija Ujević Nenadić i Ivana Kujundžić silno su nas obradovale slatkom poklonima koje smo dobili uoči nadolazećih blagdana. Nagradu smo zaslužili izradom loga koji je izabran za logo ovog projekta.
Prosinac je uvijek nekako poseban mjesec u godini. Vrijeme je to isčekivanja, mira, zajedništva i brige o drugima. Tako smo i mi u 7. a odlučili pokazati koliko značimo jedni drugima. Igru TAJNI PRIJATELJ započeli smo izvlačenjem svog „tajnog prijatelja“ prema kojem smo tijekom prosinca bili posebno ljubazni i pažljivi baš kao što to pravi prijatelji i jesu. Posljednji dan nastave otkrili smo tko je naš tajni prijatelj, međusobno se darivali i poklonili svom prijatelju lijepu riječ. Punog srca otišli smo na zasluženi zimski odmor radujući se ponovnom susretu i novim zanimljivim aktivnosti unutar ovog projekta.
Postavljanje ciljeva osnova je našeg osobnog rasta i razvoja, a početak godine sigurno dobro vrijeme za rekapitulaciju prošle godine i postavljanje nekih novih ciljeva. Tako smo se i mi na prvoj ovogodišnjoj radionici osvrnuli na uspjehe u prošloj godini kao i na ono čime baš nismo bili zadovoljni. Nakon razgovora o tome kakve si ciljeve trebamo postavljati da bi se oni mogli ostvariti (realne, konkretne, mjerljive, jasno definirane…) svaki je učenik napisao jedan osobni cilj, ali i jedan „razredni“ cilj. „Razredni cilj“ se odnosi na ono čime će svaki učenik doprinijeti da razred funkcionira kao tim i da se svaki učenik u razredu osjeća dobro i sigurno. Naše odluke smo spremili u staklenke koje ćemo krajem školske godine otvoriti i vidjeti jesmo li ostvarili zadane ciljeve.
Svjetski dan čitanja na glas na zabavan i kreativan način obilježen je u 7. a razredu III. osnovne škole Bjelovar. Ovaj razred zajedno sa svojom razrednicom Martinom Matoničkin, učiteljicom Natašom Brekalo i psihologinjom Mirjanom Skukan sudjeluje u dva eTwinning projekta: „Igra, učenje i čitanje uz terapijskog psa“ i „Različitost riječi ljube i djela grle“.
Povodom Svjetskog dana čitanja na glas odlučili smo „udružiti“ ova dva projekta i osmisliti zajedničke aktivnosti te ih integrirati u nastavu biologije. Nakon čitanja lekcije iz udžbenika na glas, razgovarali smo o pročitanom (i zašto je važno čitati na glas) te su učenici rješavali kratke on line kvizove koristeći svoje tablete ili mobitele. Ono što je ovaj sat biologije učinilo posebnim i drugačijim osim čitanja na glas bio je terapijski pas Luna, koja je učenicima veliki motivator . Učenici uz Lunu rado sudjeluju u aktivnostima, javljaju se za čitanje, više su koncentrirani i veseli ih uspjeh.
Dan sigurnijeg interneta obilježili smo nažalost putem online nastave. Nakon razgovara uz prezentaciju koju je pripremila razrednica Martina učenici su na Padlet ploči pisali što za njih predstavlja sigurnost na internetu.
Što o ovoj temi misle učenici 7.a razreda možete pogledati na slijedećoj poveznici
https://padlet.com/martinabio/sigurnost_internet
Znate li što je autofagija, pika poremećaj, stockholmski, pariški ili Couvade sindrom? Jeste li čuli za poremećaj „ludilo u dvoje“. Za ove i brojne druge neobične psihičke poremećaje po prvi puta su čuli i učenici 7. a razreda III. OŠ Bjelovar obilježavajući Dan rijetkih bolesti. Ovo vrlo zanimljivo predavanje koje su učenici nažalost pratili online, pripremila je psihologinja Medicinska škole u Bjelovaru prof. Nina Plažanin.
21. ožujka 2022. g. na satu razrednika obilježili smo Svjetski dan osoba s Down sindromom. Učenici su naučili da se radi o genetskom poremećaju kojega još nazivamo trisomija 21, vidjeli su kako izgleda kariotip osobe s tri kromosoma br. 21 umjesto s dva i naučili su koja su najčešća karakteristična obilježja izgleda djeteta s Down sindromom te da kod takve djece postoji veći rizik od urođenih bolesti i koje su to bolesti.
Zaključili smo da simbol šarenih čarapa predstavlja različitost, a ne nemogućnost osoba s Down sindromom da ne mogu upariti čarape. "Neka različitost bude naša snaga i naše bogatstvo."
Prijateljstvo je uvijek neiscrpna tema u svakom razredu pa tako i u 7.a. Na radionici naziva „RUKA PRIJATELJSTVA“ pričalo se o empatiji, suradnji, osobinama dobrog prijatelja... Nakon uvodnog čitanja priče o nasilju između dva dječaka , učenici su uz pomoć razrednice i pripremljene prezentacije analizirali što se desilo u priči, što su drugačije trebali napraviti, kako se to nasilje moglo spriječiti i zašto je nasilje loše. Nakon toga učenici su na ruku od papira trebali napisati barem 5 osobina (kvaliteta) pravog prijatelja. Ruke smo posložili na plakatu koji krasi našu učionicu i podsjeća nas svakodnevno na to što znači biti pravi prijatelj.
Svjetski dan zdravlja obilježili smo osvještavajući važnost zdravih životnih navika. Učenici su prepoznali važnost pravilne prehrane, tjelesne aktivnosti i higijene u održavanju zdravlja. Gledali smo video zapise vezanu uz ovu temu i na kraju igrali Kahoot kviz čiji rezultati su pokazali da su učenici zapamtili ono najvažnije i da im je tema bila zanimljiva. Svjesni činjenice da sve više sjedimo te da učenici većinu svog slobodnog vremena provode igrajući online igrice ili na društvenim mrežama odlučili smo ovaj dan učiniti barem 10 000 koraka. Shvatili smo da ova aktivnost može biti zabavna baš kao i online igrice ukoliko se provodi u društvu dragi ljudi. Stoga, neka nam fizička aktivnost i zdrav život postanu navika.
https://drive.google.com/file/d/1r0RqfWar54RKdjQEMsbryc6-2rtWQ9hM/view
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 2. do 8. svibnja 2022. održani su 5. Dani medijske pismenosti.
7.A III. osnovne škole Bjelovar uključio se u ovu manifestaciju radionicom „Privlačni svijet videoigara“ . Učenici su se upoznali sa poviješću nastanka prvih videoigara, razgovarali o videoigrama koje oni igraju, a zatim kroz debatu diskutirali o prednostima i nedostacima videoigara.
Međunarodni dan obitelji obilježili smo kroz nekoliko aktivnosti. Učenici su pisali što za njih znači obitelji i kako je doživljavaju, a njihove uratke smo prikazali u obliku videa:
https://www.youtube.com/watch?v=DEuEg845gJQ
Također, odlučili smo ovaj dan povezati i sa Svjetskim danom pisanja pisama (11.5.) pa smo napisali pismo nekom od članova naše obitelji. Veselimo se vidjeti izraze lica naših najdražih kada u poštanskom sandučiću osim računa i uplatnica ugledaju PISMO.
Ovaj zanimljivi projekt započeli smo ispunjavanjem ankete o našim očekivanjima vezanim uz projekt, a na isti način smo ga i završili. Evaluacija svakog projekta je važna kako bismo vidjeli jesu li naše aktivnosti dovele do željenih ciljeva i jesmo li ostvarili očekivane ishode. Rezultati evaluacije svih partnera u projektu su zbirni ali učenici 7.a su suglasni oko toga da smo kroz ovaj projekt puno naučili, dobro se zabavili i zasigurno povećali našu razrednu koheziju.
ZASLUŽENA PRIZNANJA NA KRAJU PROJEKTA