Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
5. prosinca 2023. u školskoj knjižnici održan je prvi dio radionice kreativnog čitanja i pisanja pejsažne poezije te književnog stvaranja na temelju pročitanoga.
Radionice su dio programa (RE)kreirajmo SvijEt poezijom 2, a osmislio ga je gospodin Slađan Lipovec, samostalni književnik, član Hrvatskog društva pisaca i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika. Program je odobrilo Ministarstva kulture i medija RH. Osmišljen je kao pozitivan i kreativan odgovor na današnje stanje - zaokupljenost virtualnom stvarnošću i otuđenost od prirode i od knjige kako bi se djecu predmetne nastave uvelo u svijet poezije pejsažne tematike te ih se tako potaknulo i na pozitivan doživljaj i odnos s prirodom te na kreativnost.
Prvi dio radionice trajao je tri školska sata. Tridesetak učenika petih, sedmih i osmih razreda čitali su pjesme Dobriše Cesarića, Mladena Kušeca, Ivana Gorana Kovačića i Gustava Krkleca. U opuštenom i ugodnom ozračju iznosili su vlastiti doživljaj pjesničkih slika i prirode, razgovarali o osjećajima i stilskim izražajnim sredstvima. Treći školski sat bio je usmjeren na stvaralački rad. Učenici su se na temelju doživljenoga i pročitanoga književno izrazili te čitali svoje pjesme, a književnik Lipovec ih je poticao, savjetovao i usmjeravao.
Drugi dio radionice održat će se nakon zimskih praznika. Uslijedit će završna obrada radova od strane voditelja projekta te međusobni komentari učenika, a zatim njihovo izvođenje i objavljivanje na web stranicama škola, knjižnica i lokalnih medija (portali, radio, televizija).
Nakon početne nesigurnosti i bojažljivih istupa, naša su djeca kao pravi pjesnici pokazala kako uspješno mogu i znaju iskazati svoje doživljaje i osjećaje. Kako ih pretočiti, uz pomoć epiteta, metafora i pjesničkih slika u slobodne ili vezane stihove i dočarati kasnu, maglovitu jesen i ljepotu prirode u bilo koje godišnje doba.
Nives Miljuš
Fotografije pogledajte pod [Opširnije].