Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nakon što su učenici imali pisanu provjeru znanja potrebno je u izborniku Pregled rada upisati podatke o provedenim pisanim zadaćama.
Odabrati:
Klikom na "Unos" otvara se prozor u koji se upisuju podaci o pisanoj provjeri znanja.
U bilješku se obično upisuje naziv, a dobra je praksa upisati i postotak riješenosti testa i distribuciju ocjena u razredu.
Datum izrade je datum kada su učenici test pisali.
Datum ispravka je datum kada je ocjena unešena u e-Dnevnik.
Nakon unosa podataka klikom na naziv predmeta dobije se popis svih do sada pisanih zadaća s podacima o datumu pisanja i ispravka, te postotku prolaznih ocjena.
Klikom na olovčicu pored svakog pojedinog testa otvara se izbornik u kojem je moguće odabrati uređivanje podataka o testu, brisanje teste i postavljanje datoteke.
Potrebno je kliknuti na "Postavi datoteku" pa na računalu odabrati datoteku testa (najčešće .pdf ili .doc) i postaviti je u e-Dnevnik.
Nakon postavljanja datoteke u popisu testova će se u posljednjem stupcu pojaviti popis datoteka:
Ovako postavljene pisane zadaće u e-Dnevnik su dostupne razrednicima koji ih mogu pokazati roditeljima na informacijama za roditelje i na taj način im pružiti uvid u sadržaj pisanih testova znanja koja su učenici pisali (u skladu s Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi).
Dobra je praksa prilikom grupnog unosa ocjena pisane provjere znanja svim učenicima uz naziv pisane provjere upisati i postotak riješenosti provjere razreda. A onda svakom učeniku u bilješke dopisati njegov postotak riješenosti provjere. Na ovaj način učenici svoj rezultat lako mogu usporediti s ostalima u razredu.
Izvor: http://os-gjdezelica-ivanicgrad.skole.hr/e-dnevnik#izborna