Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Već četvrtu godinu za redom, III. osnovna škola Bjelovar uključila u nacionalni projekt poticanja čitanja Čitamo mi, u obitelji svi koji se provodi u 138 škola u Hrvatskoj. Ove godine u njemu sudjeluju učenici 3.a razreda, članovi njihovih obitelji, njihova učiteljica Gordana Hruška te knjižničarka kao koordinatorica projekta u školi. Projekt je financirao grad Bjelovar.
Čitanje potiče inteligenciju, jezični razvoj, obogaćuje rječnik, produbljuje maštu i razvija mnoge druge sposobnosti. Jedan od ciljeva je razviti ljubav prema knjizi i čitanju i potaknuti djecu na čitanje radi zabave i užitka, a ne samo radi obaveze.
Projekt je osmišljen po načelu putovanja knjižničnog ruksaka u obitelji učenika gdje se zadržava pet dana. U ruksaku se nalazi osam knjiga različite tematike, tako da svaki od članova obitelji može pronaći nešto za sebe. Tu je i bilježnica dojmova u koju svaki učenik upisuje svoje dojmove pri završetku boravka naprtnjače u obitelji. U ugodnom ozračju organizira se obiteljsko čitanje. Na nastavi učenik ostalim učenicima prepričava najljepše dojmove.
Na roditeljskom sastanku koji se održao 10.2.2015. knjižničarka je roditelje upoznala s projektom i pozvala na aktivno sudjelovanje. Budući da se roditeljsko pružanje uzora vlastitim ponašanjem smatra najvećim utjecajnim čimbenikom na ponašanje djece, izuzetno je važno da roditelji rado uzimaju knjige i časopise u ruke ta tako pokažu da je čitanje važno.
Klara Aušpeger je bila jako uzbuđena i radosna jer je upravo ona prva ponijela ruksak kući. Budući da voli sastavljati pjesmice, jednu je posvetila projektu i upisala u bilježnicu dojmova:
Bile su mi jako
zanimljive ove knjige
jer nisam s njima
imala nikakve brige.
Ja sam svojoj obitelji
te knjige čitala
ali i
obitelj slušala.
Do kraja školske godine svakog petka će jedan učenik ili učenica nositi ruksak kući, a srijedom ga vraćati u školu. Oni koji ne stignu ove školske godine, stići će sljedeće.
Jako je lijepo uključivati djecu u projekte u kojima oni uživaju, a istovremeno puno toga nauče. Isto tako njeguje se ljubav prema knjizi, a dobrobiti projekta su dugoročne jer djeca koja čitaju postaju ljudi koji misle.
Margareta Popčević, školska knjižničarka