Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Međunarodni dan dječje knjige svake godine se obilježava 2. travnja. Naime, taj dan se slavi rođendan velikog pisca bajki H. C. Andersena. Knjižničarke IV. osnovne škole Bjelovar Dejana Kurtović i knjižničarka naše škole Margareta Popčević odlučile su organizirati međuškolski književni kviz za učenike petih razreda kome je cilj promicanje čitanja i interesa za knjigu.
Usporedivši lektirne naslove obje škole, odlučile su se za Junake Pavlove ulice mađarskog autora Ferenca Molnara. Nakon upoznavanje učenika s tom idejom, svaka škola je odabrala deset učenika natjecatelja. Dakle, formirane su ukupno četiri skupine u kojima je bilo pet učenika. Kviz je održan 5. travnja 2011. u našoj knjižnici. Pitanja su prezentirana pomoću PowerPointa, a natjecatelji su nakon međusobnog dogovora, odgovore pisali na papir. Po završetku natjecanja, knjižničarke su prionule ispravljanju, a učenici su se okrijepili malom zakuskom i u sljedećoj prezentaciji pogledali točne odgovore.
Nije bilo potrebe za daljnjim pitanjima, jer smo dobili pobjednika – skupinu koju su činili učenici 5. a i 5. d razreda IV. OŠ. Pobjednici su dobili vrijedne knjige, a svi ostali natjecatelji utješne nagrade.
Uspješnost ovog kviza najbolje su nam pokazala zadovoljna i nasmijana lica učenika kao i pitanja: „Kad će biti sljedeći kviz?“ Nadamo se da će ovakav oblik druženja i bavljenja lektirom postati tradicija te da će se dogodine uključiti i druge škole.
Margareta Popčević