Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Prvog lipnja 2012.god. u Osnovnoj školi Vojnić otvorena je izložba i dodijeljene nagrade učenicima razredne nastave i njihovim mentorima. 2. likovni natječaj „Lektira u slici“ realiziran je pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te Hrvatskog društva likovnih umjetnika. Ukupno je pristiglo 1 536 likovnih radova iz 137 osnovnih škola Republike Hrvatske.
Stručno povjerenstvo u sastavu: Mirjana Tomašević Dančević,prof., viša savjetnica za likovnu kulturu i likovnu umjetnost, dr.sc. Kata Lučić, viša savjetnica za razrednu nastavu, Milorad Rupčić, slikar i Anica Globan, učiteljica savjetnica, vrednovalo je radove i odabralo 12 najuspješnijih likovnih radova ( po 3 za svaki razred ).
U kategoriji drugih razreda, 1. mjesto osvojila je Nina Čermak, učenica 2.b razreda naše škole, a njezina mentorica je učiteljica Nives Miljuš.
Na svečanosti dodjele nagrada i priznanja, nazočnima se, između ostalih, obratio i ravnatelj Agencije za odgoj i obrazovanje, Vinko Filipović koji je pohvalio natječaj te organizatoricu, učiteljicu savjetnicu Anicu Globan.
Nagrađeni učenici i njihovi mentori primili su brojne nagrade,a nakon toga domaćini su ih poveli na izlet na Petrovu goru.
Čestitamo svima koji su sudjelovali na ovom natječaju, nadamo se da će i dogodine svoje doživljaje pročitanog lektirnog djela pretočiti u sliku ili crtež!