Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Stranicu uređuje Nives Miljuš, učiteljica hrvatskoga jezika
Pajo Kanižaj
MOJ HRVATSKI
zaplakao sam hrvatski
progovorio hrvatski
hrvatskim govorim
šapćem hrvatski
šutim hrvatski
sanjam hrvatski
i na javi sanjam hrvatski
volim na hrvatskom
volim hrvatski
pišem hrvatski
kad ne pišem ne pišem
hrvatski
sve mi je na hrvatskom
hrvatski mi je sve
Dragi učenici, učitelji, stručni suradnici i svi zainteresirani!
Pročitali ste nešto zanimljivo? Zabavno? Korisno? Podijelite to s nama! Poveznica će vas odvesti do čarobnog mjesta. Napišite svoje ime, prezime i razred ( učenici)
https://padlet.com/nivesmiljus/zeu0oqlsqcjz2jcd
Aktivno čitanje
Sažetak
U članku se govori o izazovima i odgovornosti učitelja u nastavnom procesu. Čitanje s razumijevanjem preduvjet je za uspješno učenje, no danas, kada su sve informacije dostupne na internetu, učenici posežu za bržim i lakšim načinima umjesto da sami pročitaju književno djelo. Pokušava se odgovoriti na pitanja: kako motivirati učenike za čitanje i osvijestiti važnost samostalnog rada i kritičkog razmišljanja, koje su negativne strane pretjerane uporabe digitalne tehnologije i kako ju u nastavnom procesu možemo primijeniti na učinkovit način.
Prikazana su dva primjera motivacije za čitanje i mogućnost bogaćenja rječnika učenika viših razreda osnovne škole pomoću digitalnog alata Padlet.
Ključne riječi: razumijevanje smisla teksta, poticanje na čitanje, aktivno učenje, Padlet
Literatura
1. Blagus Bartolec, G., Čitanjem do znanja, Preuzeto 28.8.2020.
Hrvatski jezik : znanstveno-popularni časopis za kulturu hrvatskoga jezika, Vol. 6 No. 3, 2019.
2. Spitzer, M. (2018.) Digitalna demencija
Kako mi i naša djeca silazimo s uma, Ljevak, Zagreb
3. Težak, S. (1996.) Teorija i praksa nastave hrvatskoga jezika 1, Školska knjiga, Zagreb
4. Škola za život
https://skolazazivot.hr/prezentacije/ Preuzeto 28.8.2020.
Erich Kästner: Emil i detektivi
Režija: Milan Trenc
https://www.youtube.com/watch?v=VNlgFr_w7EE&list=PL-6yd_KMZbINj5U755KrxjUevfMChsTnk&index=16
Ferenc Molnár: Junaci Pavlove ulice
Režija: Lea Anastazija Fleger
https://www.youtube.com/watch?v=xDWBPjZxHr8
MAŠTA JE SUPERMOĆ
https://www.tirena.hr/8310/masta-je-supermoc/
Croatiafilm/Youtube
Tko pjeva, zlo ne misli
Ljubavna komedija s pjevanjem
(prema knjizi Vjekoslava Majera Dnevnik malog Perice)
Režija i scenarij: Krešo Golik
https://www.youtube.com/watch?v=PQDzrX17v3U
PROMJENJIVE I NEPROMJENJIVE RIJEČI
https://view.genial.ly/5f077828016f910d12686cd3/interactive-image-promjenjive-rijeci
https://view.genial.ly/5edfecc8fecd2e0dafa67ef8/interactive-image-nepromjenjive-rijeci