Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Preko 1770 učenika i 257 mentora iz 20 županija i inozemstva, iz ukupno 172 odgojno obrazovne ustanove je prijavilo na natječaj „Oboji svijet!“ ukupno 669 učeničkih radova.
U kategoriji „Oboji svijet riječju“ učenik naše škole Josip Gresl, 4.c osvojio je nagradu za svoj literarni uradak Prijateljstvo pod mentorstvom učiteljice Nataše Brekalo.
16. 11. 2017. u Muzeju za umjetnost i obrt dodijeljene su nagrade, a izložba radova će biti izložena diljem knjižnica i muzeja Republike Hrvatske.
Prijateljstvo
„ Prihvatimo svakog vršnjaka kao cvijet vodu.“
U moju učionicu je došao Oliver, novi učenik kojeg je učiteljica smjestila pokraj mene. Pružio sam mu ruku i rekao da se zovem Josip. Na to je Oliver samo mahnuo rukama i pokazao mi na svoja uha. Imao je slušne aparatiće. Pokazao mi je prazan papir i napisao da mu napišem svoje ime! Nakon nastave Oliver mi je počeo pričati i pokazivati nešto rukama. Objasnio mi je da se sporazumijeva znakovnim jezikom koji uči svaki utorak na Dječjem odjelu knjižnice Petar Preradović u Bjelovaru. Zamolio me da idem s njim, a ja sam radosno klimnuo glavom.
Na putu do knjižnice Oliver mi je objasnio da dobro ne čuje od dvije godine. Naime tada je njegov tata za Novu godinu bacio jako zvučne petarde i od tada ima oštećen sluh. Kad sam došao u knjižnicu iznenadio sam se koliko puno djece uči znakovni jezik, a nemaju problema sa sluhom. Bilo mi je jako zanimljivo jer sam naučio znakovnu abecedu i tamo sam s Oliverom počeo slagati riječi i rečenice prstima. To je kao kad smo u prvom razredu učili čitati i pisati. Kad smo drugi dan došli u razred učiteljica je vidjela kako se Oliver i ja sporazumijevamo i veselo nas je upitala gdje smo naučili znakovni jezik. Kad smo joj objasnili, dala je prijedlog da cijeli razred nauči znakovni jezik. Tako smo svi otišli u knjižnicu.
Danas se svi u razredu lijepo sporazumijevamo s našim Oliverom i jako smo sretni što smo naučili još jedan jezik. Osjećamo se svi jako pametno i sretni smo što možemo razgovarati s Oliverom. On nas je naučio i da moramo stišati glas jer mu buka smeta za njegove aparatiće koji tada počnu pištati. Naša učiteljica kaže da Oliverovi aparatići spašavaju i naša uha i bubnjiće od neželjene buke. Mi smo prihvatili Olivera, on je nas naučio slušati sve oko sebe na drugačiji način. Sve te kapljice dobrote koje polako skupljamo bit će nam važne da postanemo dobri i pošteni ljudi koji pomažu jedni drugima bez obzira na različitost.
Josip Gresl, 4.c III. osnovna škola Bjelovar
Učiteljica: Nataša Brekalo