Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
15.svibnja 2014.g. u našoj je školi boravila ekipa HRT-a i snimala prilog o učenicima 5.a razreda koji od početka ove školske godine uče znakovni jezik.
Projekt pod nazivom „Budimo prijatelji“ potaknula je psihologinja škole Mirjana Skukan, a odlično su ga prihvatili učenici ovog razreda,njihova razrednica gđa. Soka Stankić, roditelji kao i ostali nastavnici škole.
Naime, u 5. a razredu nalaze se tri učenika s teškoćama u slušno- govornom području (Stefani, Borna i Katarina ),a cilj je ovog projekta razvoj tolerancije ,osvještavanje učenika o problemima učenika s teškoćama te usvajanje vještina za što uspješnije, lakše i bolje komuniciranje sa drugačijima od nas.
Znakovni jezik učenike je podučavala gđa. Marina Balenović iz Udruge osoba oštećena sluha i asistentica u nastavi gđa. Renata Samarđija koja pomože navedenim učenicima već tri godine.
Učenici 5.a su zajedno sa svojom razrednicom tijekom ovog projekta naučili dvoručnu abecedu,brojeve, gradove,države, nastavne predmete, životinje, boje kao i niz drugih stvari.
Posebno su ponosni na izvedbu pjesme „Šegrt Hlapić“ znakovnim jezikom.
Ovaj je projekt također potaknuo neke učenike da se uključe u učenje znakovnog jezika u Gradskoj knjižnici.
Nadamo se da će se ovaj dobar primjer suradnje naše škole i Udruge osoba oštećena sluha nastaviti i u idućoj školskoj godini.