Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/LAoG9Ec5VxKj9PhV?ref=Link
Više o projektu pročitajte na sljedećoj poveznici:
https://sway.office.com/2EpzOENOZJtlGszK?ref=Link
Sve o projektu pročitajte i pogledajte na poveznici:
Učenje i čitanje uz terapijskog psa
O dodatnim aktivnostima pročitajte ovdje:
Sve o projektu i našim aktivnostima skupine Ekomravci pogledajte na sljedećim poveznicama:
Raznolikost i očuvanje ekosustava našega planeta
Pogledajte što smo sve radili u našem projektu:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Sudjelovanjem u međunarodnom Bookmark projektu učenici surađivali sa Southwell School iz Novog Zelanda
Međunarodna udruga školskih knjižničara (IASL) svake godine organizira međunarodni Bookmark projekt kome je cilj razmjena straničnika između dvije škole. U lipnju prošle školske godine knjižničarka naše škole prijavila je 4. a razred, a u kolovozu je dobila školu suradnicu – Southwell School iz Novog Zelanda.
Sudjelovanjem u ovom projektu obilježili smo mjesec školskih knjižnica koji se svake godine obilježava u listopadu. Na prvom satu knjižničarka je učenicima prikazala Powerpoint prezentaciju u kojoj ih je upoznala s pojmom straničnika, njihovom povijesti, zatim s Projektom Bookmarker, Novim Zelandom i školi Southwell School. Tijekom sljedeća dva školska sata učenici su izrađivali straničnike. S jedne strane oslikali su ih motivima biljaka i životinja našega kraja i obojili bojicama, a s druge strane ispisali poruke o knjizi i čitanju na engleskom i hrvatskom jeziku. Baš toga dana kada su učenici izrađivali straničnike, dobili smo pismo iz Southwell School s njihovim straničnicima. Osobito su nas se dojmili oni na kojima su bile napisane hrvatske riječi i nacrtana hrvatska zastava. Uz straničnike našoj školi suradnici poslali smo i promotivne materijale o Hrvtaskoj koje nam je dala Turistička zajednica.
Sudjelovanje u ovom projektu svima je bilo zabavno. Omogućio je učenicima doticaj s različitim idejama, iskustvima i stavovima na što nas obvezuje i UNESCO-v Manifest za školske knjižnice.